Reference

Naše prefabrikované systémy se osvědčily v mnoha úspěšných projektech po celé České republice. Prohlédněte si naše reference a inspirujte se řešeními, která splnila očekávání našich klientů.

Logistický areál DHL (PPL) Jažlovice

Společnost PPL, která je lídrem mezi českými firmami zabývajícími se logistikou, zná asi každý. DHL také není nutné představovat. PPL, která je členem této nadnárodní skupiny, realizovala nový přepravní uzel balíkové přepravy v Jažlovicích v roce 2015. Je nutné zmínit, že PPL vsadila u klíčového logistického uzlu právě na naší betonovou konstrukci. Strategicky umístěný objekt na pražském okruhu s kapacitou pro celý středočeský kraj využívá skelet s vysokou požární odolností a bez dalších povrchových úprav. Konstrukce byla aplikovaná včetně speciálních požadavků na logistické gaty a doplňující administrativu ve východní části areálu. Ve významné části objektu tvoří podporu pro přepravník balíkové služby.

  • Investor: PPL člen skupiny DHL
  • Generální dodavatel: IMOS BRON a.s.
  • Realizace: 2006
  • Investiční objem: cca 40.000 tis. Kč

Logistický park VGP Horní Počernice

  • Investor:
  • Generální dodavatel:
  • Realizace:
  • Investiční objem:

Škoda Parts Centrum Řepov / Mladá Boleslav

V polovině roku 2017 byla realizována prefabrikovaná konstrukce rozšíření areálu ŠKODA Parts Centrum v Řepově u Mladé Boleslavi. Technologie uskladnění originálních náhradních dílů využívá naší konstrukce pro automatizovanou linku, která je umístěna na ploše 31.000m2. Investice se vyšplhala na celkových téměř 600 milionů korun českých a objekt pojme 10.000 palet s originálními náhradními díly ŠKODA. Po realizacích na výrobních linkách v ŠKODA Mladá Boleslav a ve výrobním závodě ŠKODA v Kvasinách, jsme tedy úspěšně dokončili i dodávku pro logistický objekt ŠPC v Řepově.

  • Investor: ŠKODA auto a.s.
  • Generální dodavatel: B.P.B.P. organizační složka
  • Realizace: 2017
  • Investiční objem: cca 60.000 tis. Kč

Obchodní centrum Šantovka Olomouc

Na dlouhou dobu jsme se tímto skeletem zapsali do povědomí zákazníků Obchodního centra Šantovka. Komorní měřítko tohoto skeletu maskuje jeho technickou náročnost, která musela aplikovat prvky kooperace s dalšími konstrukčními částmi, jako jsou monolitické konstrukce a navazující ocelové konstrukce. Dále vysoké nároky na únosnost v místě přejezdů tramvajového tělesa a odolnost proti vibracím. Je nutné také dodat, že významným omezením byla poloha staveniště, které je umístěno prakticky na ostrově. To s jakou lehkostí se Šantovka předvedla návštěvníkům po otevření, zdaleka neodráží obtížnost stavby a její náročné požadavky na celkovou koordinaci. To mimo jiné také dokládají fotografie jeřábů s nosností 800tun a naší klasiku LTM 1100, která po dokončení montáže doslova odletěla ze stavební jámy.

  • Investor: OC Šantovka
  • Generální dodavatel: Metrostav a.s., Divize 1
  • Realizace: 2010/2011
  • Investiční objem: 200.000 tis. Kč